پاراگون

پاراگون

وبلاگ من در اولین روز سال نو میلادی 2013 و دوازدهم دی ماه 91 آغاز به کار کرد!

راه های ارتباط:

adelkhani301@gmail.com

09334301001

محمدرضا عادل خانی

پیوندها

۷ مطلب در فوریه ۲۰۱۳ ثبت شده است

16
February
13

به نقل از voa

صدها نفر براثر انفجار و سقوط تکه های شهاب سنگ در روسیه زخمی شدند.

فرو افتادن  تکه های شهاب سنگ در کوه های آرال روسیه موجب بروز چندین انفجار و شکستن پنجره ها شد.

به گفته مقام های روسیه سقوط شهاب سنگ ها درروز جمعه در حوالی شهر  چلیابینسک  موجب زخمی شدن بیش از  ۹۰۰ نفر شد که بیشتر جراحت ها ناشی از شکستن شیشه بوده است. تلفن های همراه قطع و وصل شدند و برخی ساختمان ها صدمه دیدند.

برای بسیاری این واقعه یادآور شهاب سنگی است که در سال ۱۹۰۸ پس از برخورد به جو زمین، قطعات آن در تونگوسکا سیبری سقوط کرد و در آن حادثه‌حدود ۸۰ میلیون درخت در سیبری نابود شدند.

ناسا، سازمان ملی هوا فضای ایالات متحده، نیز اعلام کرد یک  شهاب سنگ بزرگ با  ۴۵ متر قطر  از حدود ۲۷ هزار کیلومتری زمین عبور می کند، ولی خطری زمین را تهدید نمی کند.

 این سیارک که با عنوان «۲۰۱۲ دی اِی ۱۴» نامگذاری شده، ساعت ۲۰:۴۲ به وقت اروپای مرکزی با سرعت ۱۳ کیلومتر در ثانیه از بالای اقیانوس هند و جزیره سوماترا عبور می‌کند.

  • محمدرضا عادل خانی
08
February
13

سیستم مدیریت محتوا (cms) چیست ؟


نرم‌افزار مدیریت محتوا یا Content Management System برنامه‌ای است که بطور کامل از ایجاد، مدیریت و بروزرسانی یک وب‌سایت پشتیبانی می‌کند و تمام ابزارهای مورد نیاز برای مدیریت یک سایت را دارا می‌باشد. CMS چرخه زندگی یک صفحه وب را از ایجاد و بروزرسانی تا انقراض آن در بر می‌گیرد. CMS همچنین دارای قابلیت مدیریت ساختار سایت، شیوه نمایش صفحات و ارتباط آنها با منوها می‌باشد...
  • محمدرضا عادل خانی
08
February
13


iis چیست ؟

سرویس iis که مخفف Internet Information Services می باشد و یک سرور برای کنترل کردن محتویات و دسترسی به سایت های وب یا ftp شما بر روی هارد ایجاد می کند

برای مثال هنگامی که شما می خواهید سایتتان را منتشر کنید قبل از upload کردن آن می خواهید آن را آزمایش کنید و اگر با asp طراحی می کنید قبل از نصب Visual Studio.Net بهتر است این سرویس را نصب کنید و گرنه مشکلاتی را برای شما به همراه خواهد داشت .

طریقه نصب

  • محمدرضا عادل خانی
08
February
13

نحوه تشخیص اصل بودن گوشی از طریق اینترنت


برای شناسایی گوشی‌های اصلی راه‌های متفاوتی است که از جمله آن‌ها استفاده از کد #06#* است که سریال گوشی شما (IMEI) را مشخص نموده و شما می‌توانید آن را با شماره سریال موجود بر روی جعبه و باطری مقایسه نمایید این سه شماره باید با هم همخوانی داشته باشد و در غیر این صورت گوشی شما قاچاق بوده و چنج شده است. روش دوم؛ تشخیص اصل بودن گوشی از طریق اینترنت است، بدون نیاز به یافتن کد فوق بر روی جعبه یا باطری گوشی یا سایر راه‌ها!

ابتدا بر روی گوشی خود کافی است کد #06#* را وارد نمایید. کد IMEI گوشی خود را مشاهده خواهید کرد.

  • محمدرضا عادل خانی
08
February
13

آشنایی با پروتکل‌های SMTP ، POP3 و IMAP
 
پروتکل SMTP : 
مخفف عبارت Simple Mail Transfer Protocol است. از این پروتکل برای ارسال پیام‌های الکترونیکی(E-mail) استفاده می‌شود. این پروتکل امروزه دیگر برای خواندن پیام‌های الکترونیکی استفاده نمی‌شود.

پروتکل POP3 :
  • محمدرضا عادل خانی
08
February
13

فناوری اطلاعات و ارتباطات

فناوری اطلاعات وارتباطات ( ICT ) عبارتی است که شامل همه وسایل ارتباطی و کاربرد های آن ها می شود؛ مانند رادیو، تلویزیون، تلفن همراه، رایانه، نرم افزار و سخت افزار، شبکه، سامانه های ماهواره ای و... . همین طور خدمات گوناگونی که با آن ها در ارتباطند؛ همچون ویدئو کنفرانس و آموزش از راه دور. از این عبارت معمولا به همراه کاربردش در حوزه ای خاص استفاده می شود؛ مثل فناوری اطلاعات وارتباطات در آموزش، سلامت یا کتابخانه ها.

در خارج از ایالات متحده ( همچون اروپا ) بیش از " فناوری " بر " اطلاعات وارتباطات " تأکید می شود

  • محمدرضا عادل خانی
06
February
13

فیلم اموزشی نصب ویندوز در کمتر از 5 دقیقه + برنامه  

این نرم افزاری که الان میخوام براتون آموزش بدم ( Norton Ghost ) یک نرم افزار بسیار 
عالی و ضروری برای هر شخصیه که دوست نداره برای هر بار ویندوز عوض کردن
کلی وقت تلف کنه ( نصب ویندوز ، درایور ها ، نرم افزارها ، تنظیمات شخصی ویندوز و ...).

  • محمدرضا عادل خانی