پاراگون

پاراگون

وبلاگ من در اولین روز سال نو میلادی 2013 و دوازدهم دی ماه 91 آغاز به کار کرد!

راه های ارتباط:

adelkhani301@gmail.com

09334301001

محمدرضا عادل خانی

پیوندها

۵ نکته برای حفاظت و افزایش طول عمر CPU

1- مهمترین نکته ای که در هنگام خرید cpu باید به آن توجه کنیم قدرت و توان پردازشی آن است. هرچه قدرت پردازنده بیشتر باشد به مرتب کارایی بیشتری برای ما خواهد داشت.

۲- یکی از دیگر قسمت های مهم در کامپیوتر فن cpu می باشد. هنگامی که کامپیوتر در حال انجام محاسبات و … می باشد cpu مقداری گرم می شود,به همین منظور cpu باید از یک فن قدرتمند برخوردار باشد.

۳- یکی از مواردی که باعث می شود تا عمر cpu خود را افزایش دهیم پاک کردن گرد و غبار روی فن آن می باشد.ب ه همین منظور باید هر چند وقت یک بار فن را از جای خودش خارج کرده و آن را تمیز کنیم.

۴- دیگر نکته ی مهم برای محافظت از cpu دور کردن کیس از محیط های گرم، نزدیک بخاری، شوفاژ و … می باشد. باید توجه داشت گرمای بیش از حد به cpu آسیب می رساند.

۵- همیشه سعی کنید از باز کردن چند برنامه سنگین (multi tasking) به طور همزمان خودداری کنید، چون انجام این کار فشار زیادی را به cpu وارد می کند و طبیعتا از عمر آن می کاهد.



  • محمدرضا عادل خانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی